דף הבית » מגזין » איך להכין בירה בבית

איך להכין בירה בבית

2023-02-22 15:16:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה אתה צריך כדי להכין בירה בבית

  • ציוד לחליטה
  • רכיבים
  • חומרי חיטוי

שלבים להכנת בירה בבית

שלב 1: אסוף את הציוד והמרכיבים שלך

השלב הראשון בהכנת בירה בבית הוא לאסוף את כל הציוד והמרכיבים הדרושים. תזדקק לסיר חליטה, תסיסה, מנעול אוויר, מדחום, הידרומטר, דלי בקבוקים, בקבוקים, פקקים ומכסה. תזדקק גם לתמצית מאלט, כשות, שמרים וסוכר ראשוני.

שלב 2: חיטוי הציוד שלך

ברגע שיש לכם את כל הציוד והמרכיבים הדרושים, הגיע הזמן לחטא הכל. חיטוי הציוד שלך חיוני כדי להבטיח שהבירה שלך לא תזדהם. אתה יכול להשתמש בתמיסת חיטוי או במים רותחים כדי לחטא את הציוד שלך.

שלב 3: מרתיחים את הוורט

השלב הבא הוא להרתיח את הוורט. זה הנוזל שיהפוך לבירה שלך. לשם כך, תצטרכו להוסיף את תמצית הלתת והכשות לסיר הרותח ולהרתיח במשך כשעה. במהלך הזמן הזה, תצטרך לערבב את הוורט ולהוסיף כשות במרווחים שונים.

שלב 4: מצננים את הוורט

לאחר שהוורט כבר מבושל, יש לקרר אותו. אתה יכול לעשות זאת על ידי הנחת הסיר באמבט קרח או באמצעות מצנן ערבול. לאחר שהוורט התקרר לטמפרטורה הרצויה, הגיע הזמן להעבירו לתסיסה.

שלב 5: לזרוק את השמרים

לאחר שהוורט הועבר לתסיסה, הגיע הזמן לזלף את השמרים. זהו תהליך הוספת השמרים ליורט. תצטרכו לוודא שהוורט בטמפרטורה הנכונה לפני שמזלפים את השמרים. לאחר הוספת השמרים, תצטרך לאטום את התסיסה ולחבר את מנעול האוויר.

שלב 6: התסס את הבירה

השלב הבא הוא לתת לבירה לתסוס. זהו התהליך המאפשר לשמרים להמיר את הסוכרים שבתורט לאלכוהול. תצטרך לתת לבירה לתסוס לפחות שבועיים, אבל זה יכול לקחת עד חודש או יותר, תלוי בסוג הבירה שאתה מכין.

שלב 7: בקבוקי הבירה

לאחר שהבירה תגמר לתסיסה, הגיע הזמן לבקבק אותה. לשם כך, תצטרך להעביר את הבירה לדלי ביקבוק ולהוסיף סוכר. זה יופח את הבירה ויעניק לה את רמת הגז הרצויה. לאחר הוספת הסוכר, אתה יכול לבקבק את הבירה ולכסות אותה עם המכסה.

שלב 8: תהנה מהבירה שלך!

השלב האחרון הוא ליהנות מהבירה שלך! ניתן לאחסן את הבירה במקום קריר וחשוך עד כמה חודשים. אתה יכול גם לצפות בסרטון YouTube זה למידע נוסף על איך להכין בירה בבית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן