דף הבית » מגזין » איך להכין שמן אורגנו בבית

איך להכין שמן אורגנו בבית

2023-03-15 18:36:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהו שמן אורגנו?

שמן אורגנו הוא שמן טבעי העשוי מעלי צמח האורגנו. יש לו ארומה חזקה ומתובלת והוא משמש למגוון מטרות רפואיות. ידוע כבעל תכונות אנטי דלקתיות, אנטי פטרייתיות ואנטי בקטריאליות. הוא משמש גם לטיפול במגוון מחלות, כולל הצטננות, שפעת ומחלות עור.

היתרונות של שמן אורגנו

לשמן אורגנו יתרונות בריאותיים רבים. זה ידוע כטיפול יעיל להצטננות ושפעת, כמו גם לזיהומים אחרים בדרכי הנשימה. זה יכול גם לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לדלקת פרקים ומצבי מפרקים אחרים. שמן אורגנו ידוע גם כטיפול יעיל במצבי עור כמו אקנה, אקזמה ופסוריאזיס.

איך להכין שמן אורגנו בבית

הכנת שמן אורגנו בבית הוא תהליך פשוט. כל מה שאתה צריך זה עלי אורגנו, שמן נשא וצנצנת זכוכית. הנה איך לעשות את זה: 1. מתחילים באיסוף עלי האורגנו. ניתן להשתמש בעלים טריים או יבשים.2. מניחים את העלים בצנצנת זכוכית ומכסים אותם בשמן נשא. שמן זית, שמן קוקוס ושמן שקדים הם כולם אפשרויות טובות.3. אוטמים את הצנצנת ומניחים אותה במקום שטוף שמש למשך שבועיים. לנער את הצנצנת כל יום כדי להבטיח שהעלים יהיו מצופים בשמן באופן שווה.4. לאחר שבועיים, מסננים את השמן וזורקים את העלים.5. אחסן את שמן האורגנו בבקבוק זכוכית כהה.

כיצד להשתמש בשמן אורגנו

ניתן להשתמש בשמן אורגנו במגוון דרכים. להלן כמה מהשימושים הנפוצים ביותר:• לטיפול בהצטננות ושפעת, ערבבו כמה טיפות שמן אורגנו עם שמן נשא ועסו אותו על החזה והגב.• לטיפול במצבי עור, ערבבו כמה טיפות שמן אורגנו עם שמן נשא ולמרוח אותו ישירות על האזור הפגוע.• לטיפול בכאבי פרקים, ערבבו כמה טיפות שמן אורגנו עם שמן נשא ועסו אותו על האזור הפגוע.• לטיפול בזיהומים פטרייתיים, ערבבו כמה טיפות שמן אורגנו עם שמן נשא ומרח אותו ישירות על האזור הפגוע.• לטיפול בזיהומים בדרכי הנשימה, ערבבו כמה טיפות שמן אורגנו עם שמן נשא ושאפו את האדים.• לטיפול בבעיות עיכול, ערבבו כמה טיפות שמן אורגנו עם שמן נשא ולעסות אותו על הבטן. הכנת שמן אורגנו בבית היא דרך פשוטה וחסכונית לקצור את היתרונות הבריאותיים הרבים של השמן החזק הזה. בעזרת כמה צעדים פשוטים, אתה יכול להכין שמן אורגנו משלך וליהנות מיתרונותיו הרבים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן