דף הבית » מעניין » איך להכין לאפה בבית

איך להכין לאפה בבית

2023-02-28 10:14:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה לאפה?

לאפה הוא מאכל ברזילאי מסורתי העשוי מבשר חזיר, בצל, שום ותבלינים. הוא מוגש בדרך כלל עם אורז ושעועית, והוא מאכל פופולרי בחלקים רבים של ברזיל. את המנה מבשלים לרוב בסיר חרס, מה שמקנה לה טעם ומרקם ייחודיים.

רכיבים

– 2 ק"ג כתף חזיר חתוכה לקוביות- 2 בצלים חתוכים לקוביות- 4 שיני שום, טחונות- 2 כפות שמן זית- 2 כפות פפריקה- 1 כפית כמון- 1 כפית אורגנו- 1 כפית מלח- 1 כפית פלפל שחור – 1 כוס מרק עוף

הוראות

1. מחממים את שמן הזית בסיר גדול על אש בינונית.2. מוסיפים את קוביות החזיר ומבשלים עד להשחמה קלה.3. מוסיפים את הבצל והשום ומבשלים עד לריכוך.4. מוסיפים את הפפריקה, הכמון, האורגנו, המלח והפלפל ומערבבים לאיחוד.5. מוסיפים את מרק העוף ומביאים לרתיחה.6. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים 30 דקות תוך ערבוב מדי פעם.7. מגישים עם אורז ושעועית.

טיפים וגיוונים

– לגרסה חריפה יותר, הוסף קורט פלפל קאיין או פתיתי פלפל אדום.- לטעם מעושן, הוסף כמה טיפות של עשן נוזלי.- לגרסה צמחונית, החליפו את החזיר בפטריות או טופו.- לטעם עשיר יותר. , מוסיפים כף רסק עגבניות.

הצעות הגשה

לאפה מומלץ להגיש עם אורז לבן ושעועית שחורה. אפשר גם להגיש עם תוספת של ירקות מאודים או סלט. לארוחה שלמה, הוסף תוספת של פלנטנים מטוגנים או יוקה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן