דף הבית » לא להאמין » איך להכין ראמן בבית

איך להכין ראמן בבית

2023-03-13 22:27:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

אסוף את המצרכים שלך

להכין ראמן בבית זה קל ומהנה. כדי להתחיל, תצטרך לאסוף את המרכיבים שתצטרך. זה כולל אטריות ראמן, מרק וכל תוספות אחרות שתרצו להוסיף. אתה יכול למצוא אטריות ראמן בחלק האסייתי של רוב חנויות המכולת. עבור המרק, אתה יכול להשתמש בחנות או להכין בעצמך. אם אתם מכינים בעצמכם, תצטרכו לאסוף גם את המרכיבים לכך.

מבשלים את הנודלס

ברגע שיש לך את כל המרכיבים שלך, זה הזמן להתחיל לבשל. מתחילים בהבאת סיר מים לרתיחה. לאחר שהמים רותחים, מוסיפים את אטריות הראמן ומבשלים 3-4 דקות, או עד שהן אל דנטה. לאחר שהאטריות מבושלות, מסננים אותן ומניחים בצד.

הכינו את המרק

בזמן שהאטריות מתבשלות, אפשר להתחיל להכין את המרק. אם אתה משתמש במרק שנקנה בחנות, פשוט לחמם אותו בסיר על הכיריים. אם אתה מכין בעצמך, תצטרך לאסוף את החומרים ולבשל אותם בסיר על הכיריים. לאחר שהמרק מוכן, מוסיפים לסיר את האטריות המבושלות ונותנים להן להתבשל כמה דקות.

הוסף תוספות

לאחר שהאטריות והמרק מוכנים, הגיע הזמן להוסיף את התוספות. זה המקום שבו אתה יכול להיות יצירתי ולהוסיף כל מה שתרצה. כמה תוספות פופולריות כוללות ביצים, ירקות, בשרים ותבלינים. לאחר שהוספתם את התוספות, תנו לראמן להתבשל עוד כמה דקות כדי לאפשר לטעמים להתאחד.

מגישים ונהנים

לאחר בישול הראמן, הגיע הזמן להגיש. מצקת את הראמן לקערות ומעליה את כל התוספות הנוספות שתרצה. תהנה מהראמן הביתי שלך!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן