דף הבית » מומלץ בהקדם » איך להכין זיתים בבית

איך להכין זיתים בבית

2023-02-26 11:31:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזה סוג של זיתים כדאי להשתמש?

כשזה מגיע להכנת זיתים בבית, יש חשיבות לסוג הזיתים שבהם אתם משתמשים. כדאי לבחור זיתים מוצקים ושמנמנים, ללא סימני חבורות או שינוי צבע. זיתים ירוקים הם הסוג הנפוץ ביותר המשמש להכנת זיתים בבית, אך ניתן להשתמש גם בזיתים שחורים אם תרצו.

איפה אפשר לקנות זיתים

אתה יכול למצוא זיתים ברוב חנויות המכולת, אבל אולי תרצה גם לבדוק חנויות מיוחדות או שווקי איכרים עבור הזיתים הטריים והטובים ביותר. אם אתה מחפש סוג מסוים של זית, כגון קלמטה או קסטלוטראנו, ייתכן שתצטרך לחפש חנות מיוחדת או קמעונאי מקוון.

איך להכין זיתים להכנה

לאחר שבחרתם את הזיתים שלכם, תצטרכו להכין אותם להכנה. התחל על ידי שטיפת הזיתים במים קרים כדי להסיר לכלוך או פסולת. לאחר מכן, הסר את הגלעינים מהזיתים על ידי חיתוך שלהם לשניים וסחיטה בעדינות את הגלעון החוצה. אם אתה משתמש בזיתים ירוקים, אולי כדאי גם להשרות אותם במים לכמה שעות כדי להפחית את המרירות שלהם.

איך ללחים זיתים

לאחר הכנת הזיתים, תצטרך למלח אותם. כדי לעשות זאת, ערבבו יחד 1 כוס מלח ו-1 ליטר מים בקערה או מיכל גדול. מוסיפים את הזיתים ומערבבים כדי לוודא שהם שקועים לגמרי. הניחו לזיתים לשבת במי מלח לפחות 24 שעות, תוך ערבוב מדי פעם.

איך לטעום זיתים

לאחר שהזיתים הומלחו, אפשר להוסיף להם חומרי טעם וריח. חומרי הטעם הנפוצים כוללים שום, עשבי תיבול, תבלינים, הדרים וחומץ. אפשר גם להוסיף שמן לזיתים כדי לתת להם טעם עשיר יותר. כדי לעשות זאת, ערבבו יחד 1 כוס שמן זית וכף 1 מחומר הטעם שבחרת בקערה. מוסיפים את הזיתים ומערבבים כדי לצפות אותם בשמן ובטעם.

כיצד לאחסן זיתים

לאחר שהזיתים טועמים, תצטרך לאחסן אותם. הדרך הטובה ביותר לאחסן זיתים היא בכלי אטום במקרר. זיתים יכולים להחזיק עד שבועיים במקרר, אך ניתן גם להקפיא אותם עד חצי שנה. אם אתם מקפיאים את הזיתים, הקפידו להפשיר אותם במקרר לפני האכילה.

תהנה מהזיתים תוצרת בית שלך!

עכשיו, כשאתה יודע להכין זיתים בבית, אתה יכול ליהנות מהם מתי שתרצה! זיתים הם חטיף נהדר או תוספת לסלטים, כריכים ומנות אחרות. עם מעט הכנה ומרכיבים נכונים, תוכלו להכין זיתים טעימים תוך זמן קצר. תהנה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן