דף הבית » חדש » איך להכין סחלב בבית

איך להכין סחלב בבית

2023-03-06 19:35:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה אתה צריך

חומרים

הכנת סחלב בבית דורשת כמה חומרים. תזדקק לעציץ, אדמת עציצים וסחלב. אתה יכול למצוא סחלבים ברוב מרכזי הגן או באינטרנט. תצטרך גם זוג מספריים או מזמרה.

כלים

תזדקק לכמה כלים להכנת הסחלב שלך. כף או חפירה יעזרו לכם לחפור בור לסחלב. מזלף יעזור לך להשקות את הסחלב. זוג כפפות יגן על הידיים שלך מפני האדמה.

שלבים להכנת סחלב

הכן את הסיר

לפני שתוכל לשתול הסחלב שלך, תצטרך להכין את העציץ. מלאו את הסיר באדמת עציצים וודאו שהיא מפוזרת באופן שווה. ודאו שלסיר יהיו חורי ניקוז בתחתית. זה יעזור לשורשי הסחלב לקבל את המים הדרושים להם.

לשתול את הסחלב

לאחר הכנת העציץ, ניתן לשתול את הסחלב. מוציאים בזהירות את הסחלב מהעציץ ומניחים אותו בסיר החדש. ודאו שהסחלב מרוכז בעציץ ושהשורשים מכוסים באדמה. לחץ בעדינות כלפי מטה על האדמה כדי לוודא שהיא תקינה במקומה.

להשקות את הסחלב

לאחר שתול הסחלב, הגיע הזמן להשקות אותו. השתמש במזלף כדי להשקות בעדינות את הסחלב. ודא שהאדמה לחה באופן שווה, אך לא רטובה. הניחו לעודפי המים להתנקז מהסיר.

גזום את הסחלב

לאחר שהסחלב נשתל ומשקה, אפשר לגזום אותו. השתמש במספריים או מזמרה כדי לקצץ כל עלים מתים או פגומים. זה יעזור לסחלב להישאר בריא ולעודד צמיחה חדשה.

טיפול בסחלב שלך

רִוּוּי

הסחלב שלך יצטרך להשקות באופן קבוע. השקה את הסחלב כאשר האדמה יבשה למגע. ודא שהאדמה לחה באופן שווה, אך לא רטובה. הניחו לעודפי המים להתנקז מהסיר.

זִבּוּל

גם הסחלב שלך יצטרך להיות מופרי. השתמש בדשן מאוזן ופעל לפי ההוראות שעל האריזה. דשן את הסחלב כל שבועיים במהלך עונת הגידול.

אוֹר

סחלבים זקוקים לאור בהיר ועקיף. הנח את הסחלב ליד חלון שמקבל הרבה אור שמש. ודאו שהסחלב אינו באור שמש ישיר, שכן הדבר עלול לפגוע בעלים.

טֶמפֶּרָטוּרָה

סחלבים מעדיפים טמפרטורות חמות. שמור את הסחלב בחדר שהוא בין 65 ל-80 מעלות פרנהייט. הימנע מלהציב את הסחלב באזור טרוט או ליד מקור חום.

סיכום

הכנת סחלב בבית הוא פרויקט מהנה ומתגמל. בעזרת החומרים והכלים הנכונים תוכלו ליצור סחלב יפהפה שיחזיק מעמד לאורך שנים. הקפד לעקוב אחר השלבים המפורטים לעיל ולטפל בסחלב שלך כראוי כדי להבטיח שהוא יישאר בריא ופורח במשך שנים רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן