דף הבית » News » איך להכין לחם בבית

איך להכין לחם בבית

2023-03-01 18:56:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

רכיבים

הכנת לחם בבית דורשת כמה מרכיבים בסיסיים. תזדקק לקמח לכל מטרה, שמרים יבשים פעילים, מלח ומים חמים. אתה יכול גם להוסיף סוכר, דבש או ממתיקים אחרים, כמו גם חמאה, שמן או שומנים אחרים. אתה יכול גם להוסיף עשבי תיבול, תבלינים וחומרי טעם אחרים ללחם שלך.

לִישָׁה

לישה היא תהליך של ערבוב המרכיבים יחד ליצירת בצק. התחל על ידי שילוב הקמח, השמרים, המלח וכל המרכיבים היבשים האחרים בקערה גדולה. לאחר מכן מוסיפים את המים החמים וכל מרכיב רטוב אחר. מערבבים את החומרים יחד עם כף עץ עד שנוצר בצק. הופכים את הבצק על משטח מקומח קלות ולשים אותו כ-10 דקות. הלישה עוזרת לפתח את הגלוטן בבצק, מה שנותן ללחם את המבנה והמרקם שלו.

עוֹלֶה

לאחר הלישה של הבצק הוא צריך לתפוח. מניחים את הבצק בקערה משומנת קלות, מכסים אותו במטלית לחה ומתפיחים במקום חמים כשעה. הבצק צריך להכפיל את נפחו. לאחר שהבצק תפח, חוררו אותו כדי להסיר בועות אוויר. לאחר מכן ללוש אותו שוב לכמה דקות ולעצב אותו לכיכר.

אֲפִיָה

מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). מניחים את הכיכר על תבנית משומנת קלות ומתפיחים שוב כ-30 דקות. לאחר מכן אופים את הלחם במשך 30-35 דקות, או עד שהוא מזהיב. כדי לבדוק אם הלחם מוכן, הקש על תחתית הכיכר. אם זה נשמע חלול, זה נעשה. תנו ללחם להתקרר לפני שפורסים אותו.

הכנת לחם בבית היא חוויה מתגמלת. עם כמה מרכיבים פשוטים וקצת סבלנות, תוכלו להכין לחם ביתי טעים. לטיפים ומתכונים נוספים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן