דף הבית » News » איך להכין סושי מטוגן בבית

איך להכין סושי מטוגן בבית

2023-03-05 14:55:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה אתה צריך כדי להכין סושי מטוגן

להכין סושי מטוגן בבית זה קל ומהנה. כל מה שאתה צריך זה קצת אורז סושי, נורי (נייר אצות) והמילויים האהובים עליך. אתה יכול להשתמש בכל סוג של מילוי שאתה אוהב, כגון שרימפס מבושל, סרטן, אבוקדו, מלפפון, או אפילו גבינת שמנת. תצטרכו גם מחבת עמוקה, שמן לטיגון וזוג מקלות אכילה.

איך להכין סושי מטוגן

השלב הראשון בהכנת סושי מטוגן הוא הכנת אורז הסושי. לשם כך מבשלים את אורז הסושי לפי ההוראות שעל האריזה. לאחר שהאורז מבושל, פורשים אותו על משטח ישר ומניחים לו להתקרר. לאחר שהאורז מתקרר, אפשר להתחיל להרכיב את הסושי.

כדי להרכיב את הסושי, הניחו דף נורי על משטח ישר. מורחים שכבה דקה של אורז סושי על הנורי, ומשאירים גבול של 1 אינץ' מסביב לקצוות. מניחים את המילוי הרצוי במרכז הנורי והאורז. בעזרת מקלות האכילה שלך, מגלגלים בזהירות את הנורי והאורז סביב המילוי, ויוצרים גליל הדוק. לאחר שהסושי מגולגל, חותכים אותו ל-8 חלקים שווים.

עכשיו הגיע הזמן לטגן את הסושי. מחממים את השמן במחבת עמוקה על אש בינונית-גבוהה. לאחר שהשמן חם, מניחים בזהירות את חתיכות הסושי במחבת. מטגנים את הסושי במשך 2-3 דקות, או עד שהוא מזהיב. לאחר בישול הסושי, מוציאים אותו מהמחבת ומניחים אותו על צלחת מרופדת בנייר סופג כדי לספוג עודפי שמן.

הסושי המטוגן שלך מוכן כעת להגשה. הגישו אותו עם רוטב סויה, וואסבי וג'ינג'ר כבוש לחוויית סושי טעימה ואותנטית. אתה יכול גם להוסיף את הסושי עם שומשום או תוספות אחרות לתוספת טעם.

הכנת סושי מטוגן בבית היא דרך מהנה וקלה ליהנות מארוחת סושי טעימה. רק עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה דקות מזמנכם, תוכלו להכין סושי מטוגן טעים משלכם. אז למה לא לנסות?

למידע נוסף על איך להכין סושי מטוגן בבית, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן